sábado, 5 de mayo de 2007

CONFESIONES

[¡¡¡Quiero vuestro feedback!!! ¡¡¡A veces necesito vuestro feedback!!!]
E por que carallo escribo en español? Supoño que hai un motivo. E é que, máis alá de narrar prá miña nación, prá miña nación esfoliada, prohibida, negada e máis sempre comigo, escribo prá miña tribo. E vós sodes a miña tribo. Emprego a lingua do inimigo eterno só por vós. Porque xa compuxestes meu epitafio e fixéstesme sentir fachendoso. Ogallá (insh´Allah) todas as nosas verbas se manteñan. E o lume nos faga eternos. Ogallá...
Ibn Arabi que nos garda. A todos os que compartides anceios eiquí. Ibn Arabi, cicáveis descoñecido. Prisciliano na sacra Catedral do meu País, e máis Ibn Arabi, ese que anda convosco sen sabelo... Ao menos iso lle preguei. E sempre me escoitou. Sempre me protexeu. Sempre me salvou.
(Non creo na familia, esa conspiración de sangue. Creo na tribo. Vós sodes a miña tribo, negros. Todos NÓS!!!)

No hay comentarios: